fredag 11 juli 2008

Fredags-fukt

9 kommentarer:

Suzesan sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anonym sa...

Hej Niklas!!

Vilka stiliga killar - helt klädda i vitt! Bitterljuv lugn fredagsmorgon med "Tracks of my tears"... Hoppas du inte är ledsen på riktigt. Om så är fallet hoppas jag du blir glad snart igen. Men är man ledsen så ska man gråta. Det lättar oerhört mycket att få släppa fram alla tårarna!

Jag är inne på min första semestervecka och det är så otroligt skönt att vara ledig - bara få vara! Men idag måste jag göra lite nytta... Eftersom det regnar mycket idag tänkte jag passa på att storstäda så att det är fint till helgen!

Önskar dig en härligt skön och bra fredag! Hoppas du får mycket sol på dig!

Många varma kramar från Anna Karin

Anonym sa...

är Партa eller борода(parta) borta?
synd..
/Krys

Anonym sa...

Parta är aldrig långt borta!

/N

Anonym sa...

Den där jobbiga saknaden är avundsvärd inte bara elände således.
...Ingen höjdare för den nya partnern förstås...
N.

Jag är nästan som du sa...

har just sett mamma mia, måste bara få säga att jag är glatt imponerad av dina översättningar - mkt bättre än jag hade föreställt mig! Bravo!!

Drömma-Lotta sa...

Vart är dina ord hjärtat?!
Du måste ingenting alls men de fattas mig.
Koltrastkramar
Lo

Anonym sa...

lei parta
/Krys

Anonym sa...

Åh, jag har varit och sett Sverigepremiären av Mamma Mia nu! Den var verkligen SÅ bra!! Dina textöversättningar är klockrena! *L* Vad roligt det måste ha varit att få vara med i ett sånt sammanhang. Hur var det att träffa Meryl Streep förresten? Vem gömde du dig bakom? *L*