onsdag 9 juli 2008

Onsdags-oro

9 kommentarer:

Anonym sa...

Spelar du på Slussen i sommar?
Dolda Viola

Sanna sa...

Tack! En av mina stora favoriter. Paul Carrack! "Eyes of blue" är en underbar låt.
/Sanna

Anonym sa...

Alltså inte Slussen hos er på östsidan utan här på ö'a i väst?
Dolda viola

Suzesan sa...

GodMorgon. Så där bra låt*ler* Halvbra inte dålig men inte bra. Nu så har jag sovit färdigt de timmarna som åskan upptog inatt från kl 02.30-06.00 med lite uppehåll på en sovhalvtimme. Sen surprise igen! My oh my. Vilka blixtar. Vilket regn. Vilka muller. Går till dagens världshistoria. Nu är det nästan sol igen & jag är glad för jag fick jobb igår. Börjar om en månad! Perfekt! Lagom -nästan- för lätt- jobb med få timmar och rätt bra betalt.
Puss Kram
/Susanne i Halmstad

Anonym sa...

Hej Dolda Viola!
Niklas spelar inte på Slussen i sommar. Ringde och kollade.
Vi får vänta till i höst.

/Ingela

Anonym sa...

Hej Niklas!!

Har varit utan min dator några dagar så jag har tyvärr inte kunnat läsa din blogg!! Men nu, äntligen, kan jag stilla min abstinens ;-) !!

Det verkar som om ni hade en mycket trevlig fest på Rival i fredags! Härligt med Hollywoodglans i Sverige ibland! Såg dig på bild i en kvällstidning och du var som vanligt väldigt snygg!! Ska bli mycket kul att se filmen :-) !!

Vaknade av att det kom en störtskur imorse kl.04.00... men kunde sen lugnt somna om igen som tur var! Vädret är verkligen omväxlande, ibland regnar det och då blir det svalt sen skiner solen och då blir det genast mycket varmt. Det gäller att vara flexibel :-) !!

Önskar dig en skön och trevlig onsdag. Hoppas det inte blir för mycket oro...

Många varma kramar, Anna Karin

PS: Grattis Susanne till ditt nya jobb! Lätt jobb, få timmar och bra betalt - det skulle jag också kunna tänka mig!!

ika sa...

Tack för låten...

Susjos sa...

Skön låt! Hoppas din dag varit bra, och att det slutar regna så man kan gå runt på Stockholms gator och mysa ikväll!

Kram
Susanne

Anonym sa...

Hoppas du haft en skön dag. Lite kvällsmusiktips: Kate Bush senaste Arial. Om du inte lyssnat på Kate så har du mycket att upptäcka. jag vill minnas att Eva Dahlgren sa i en intervju för många år sedan att Kate Bush var en av henne favoritartister. Kommer ihåg en av Evas tidigaste låtar, Jenny Matress, och när den seplades i radion för första gången. Jag var helt "såld"!

Rebecca