söndag 24 februari 2008

Det Gör Ont En Dag Judy Min Vän

 
Tjoho vad det börjar dra ihop sig. Mindre än en vecka kvar och jag tror jag ska gå ut på stan och se om jag kan hitta en outfit som liknar Alexander Bards. Loved it! Den framkallade tydligen en hel del smärta. Hade Patrik haft en sån kanske det gått bättre. Trist att han åkte ut. Men han får en hit med den låten ändå. Och det är både frustrerande och härligt oförutsägbart numera i schlagerlandet. Ingen vet nånting verkar det som. Utom Anders Björkman (inte släkt med Christer va?) som idag är en värld av överlägsen surhet. Gå inte för nära!
Såg också en av mina konkurrenter på tv4 imorse. Hon fick frågan om hon kunde tala om vad "Alla flickor utom jag" handlade om. Det kunde hon inte. Så nu ska jag verkligen dyka in i min egen text till "För många ord om kärlek" för att försöka förstå innebörden av den. Ska nog gå tror jag.
Väldigt tidigt i morgon bitti ska jag till Mix Megapol. Eller var det Radio Rix? Eller var det på tisdag...ser inte texten i kalendern i telefonen. Var är mina glasögon?
Sen måste jag försöka tala med någon om det där med "Andra chansen". Om jag nu skulle gå dit. Det är visst i Kiruna. Jag vet inte hur jag ska kunna förklara för Svt att jag bara inte KAN vara där nästnästa helg. Har ingen barnvakt...

7 kommentarer:

Suzesan sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anonym sa...

Det är klart du slipper barnvaktsbekymren, för vidare direkt till globen ska du. Vore det nu så illa även med dig som med patrik så ställer jag givetvis upp som barnvakt ;-)

Suzesan sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anonym sa...

Du får välja vilken rubrik du vill ha till ditt namn på lördag (vi tar väl tre klassiker);
NAKENCHOCK
RASAR
SKANDAL

...eller så täcker du in alla tre själv...

Anonym sa...

Vad roligt att hitta dig här! För 10 år sedan stod jag som 8-åring med två vänner och uppträdde som GES, framför alla dit-tvingade släktingar som skrattade sig hesa åt att vi inte visste "vad en jävel på kärlek" egentligen betydde. Men kul hade vi. Nostalgi!

Sjukt nice blogg. Räkna med att jag kommer följa den i framtiden... och lycka till på lördag. Du har min röst!
/Em

Värmlandstanten sa...

Verkligen trevlig blogg. Sunda åsikter! Återkommer om det....
Lycka till på lördag. Ser för en gångs skull fram mot den annars rätt sega tillställningen. Ska t.o.m. rösta på lördag. På vem? Ja, du får väl se.
Ska bli verkligt roligt att det äntligen kommer en ny platta med dig. Du har allt varit tyst väl länge........
Som sagt Lycka till!
//"Värmlandstanten"

Anonym sa...

Kul att höra dig på radion idag! Ska bli spännande att höra din låt på lördag och att få SE dig igen!
Må gött!
Anna