tisdag 26 februari 2008

I´ll scratch your

På min födelsedag för några år sen fick jag en helt fantastisk present. Och så smart av givaren eftersom den var alldeles gratis. Två timmars kill på ryggen fick jag av min ena son. Att tas ut när som helst - allt på en gång eller uppdelat i små portioner. Jag tror att presenten räckte i nästan två år för jag valde att plocka ut den i femminutare och bara när ryggkillscravingen var djupt svårartad.
Tänkte på att det finns salonger för allt möjligt. Folk är massörer, frisörer, nagelfixare, spåkvinnor och terapeuter. Om man skulle öppna en salong dit männsikor kunde få komma och bli killade på ryggen. Eller armen. Eller var man nu tycker om att bli killad. Nej, det behöver inte handla om sex. Bara kill. 1000 spänn i timmen.
Det skulle bli rusning!

4 kommentarer:

Suzesan sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anonym sa...

Jag skulle genast trava iväg till en sån salong, mig fick de gärna killa i håret. Gärna med nåt spetsigt (dock inte vasst). Och så måste det vara bekväma stolar eftersom man blir så avslappnad och somnar... Kanske vore nåt som avstressning?

Anonym sa...

Jaa, detta förgyller denna regniga, sömniga eftermiddag, hi hi! Man får ju inte roligare än man gör sig - Oops ! ytterligare ett ordspråk (min mammas) inte så dumt.....
Skulle behöva lite "kill" eller var det "pirr" en sådan här regnig, grå dag !
Hoppas du inte blir förkyld till på lördag - utan fortsätter förgylla tillvaron.

Amanda

Vi på Kantarellen sa...

De affärsplanerna har vi diskuterat i den här familjen i många år. Kanske dags att göra slag i saken.