måndag 18 februari 2008

Det är mycket nu!

Drömgränsen på crossmaskinen sprängdes vid 10-tiden i förmiddags. 1209 kalorier på 45 minuter. Trots artros i det där förbannade vänsterknät som inte förstod bättre än att slitas ut på fotbollsplanen.
Sen lunch med Törnquist på Hallen. Räksallad. Gott. Och vatten. Törnquists korsband betydligt bättre nu (oj ett sånt krämp-inlägg detta blev). Det kan nog rent av klara av att sparka någon på smalbenet snart. Ett bortglömt men väldigt roligt och underskattat nöje. Lite satir faktiskt kan det bli om man filmar själva sparken. Lite som knytnävslaget i "Direktören för det hele".
Sen P4 extra med Lotta Bromé. Och telefonväkteri och allt. Oj oj oj så det går undan i showbiz nuförtiden.

1 kommentar:

ET sa...

Jag har skrivit mitt livs första blogg-kommentar och inte visste jag hur det fungerade. Nu vet jag. Den hamnar rätt ut på bloggsidan, utan att någon kan "blogga bort" den. Som när man precis dragit iväg ett sms och ångrat sig och önskat att man först lagt den i "utkorgen", för att typ "tänka först och skicka sedan". Så dumt det kan bli. Det blev felstavat och lite oförståeligt .......... och jag hatar när det blir så. (Jag skulle ha mycket svårt att exempelvis dejta någon som inte kan stava till "lugn"). Nåja. Nu kommer mitt livs andra blogg-svar. Till samma blogg-levernatör dessutom. (Jag har en vila-upp-mig-hemma-kväll och är dessutom skadad i höger ben). Men. Så här. Det känns totalt orimligt att du skulle använda 1 209 kcal under 45 min x-trainer. Då måste du antingen 1. väga 200kg 2. ha en tjurs motor, och det är ju bara nummer ett som x-trainern kan få info om. Så jag blir nyfiken: Hur gick det till? Ett vettigt och trovärdigt svar belönas med ett ca 800 kcal-presentkort. Ännu en gång. All lycka till manana.