torsdag 28 februari 2008

Tautologi

Nu har hon börjat sätta upp affischer också...

7 kommentarer:

Suzesan sa...

F*n vad roligt;)Hahhaahaa.
Ooops tack jag lärde mig ett nytt ord Tautologi. Det hade jag aldrig hört förut och om jag gjort det så hade jag glömt det. Vackert ord faktiskt.
Ha det bra
/Susanne i Halmstad

Kristina sa...

Kommer det här omnämnas som tårtkriget, pralinchocken eller vad hittar kvällsblaskorna på tro...

:D

"keep on blogging Niklas..."

/Kristina

Niklas Strömstedt sa...

Tårtkriget it is!!!

Mimmi sa...

För mig verkar det som alla vi sett "Tårtan" när vi var små, eftersom bara tårtor kommer upp här..och hellre det för det kunde vara värre: "Vilse i pannkakan" som förstörde en hel generation.....

Suzesan sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Susjos sa...

*ler* Tautologi,ja det var nåt nytt? "Tårta på tårta"..
Hörde på radion att någon gissade på låt nr 1 och nr 8 till Globen!!!
Ha en kul kväll!
AIK tatueringen var snygg,men men,inte mitt lag!
Ha en trevlig kväll!
Kram/
Susanne i Sollentuna..som borde packa nu,tåget går tidigt i morgon bitti till Karlskrona!

Anonym sa...

..vem?