lördag 9 augusti 2008

Lördags-larm

Piccadilly Circus

5 kommentarer:

Anonym sa...

Befarade först att det var Pernilla Wahlgren, som skulle dyka upp på skärmen. Skräms inte så! ;)

Blir inspirerad att leta upp gammal musik, när jag går in här. Har länkat till en underbar sång med Miriam Makeba idag. Ger rysningar!

ika sa...

och till skåningarnas lycka, och alla andra som inte kunde närvara på Kungsan igår så ligger delar av spelningen uppe på You Tube :D filmat med en mobilkamera men bättre än inget :P

Anonym sa...

Hej Niklas, Har inte haft tid att prata med dig på länge...jag har repeterat efter min tidigare fotskada. Nu är allt bra och jag ska ut och turnera en vecka i Europa. Först drar jag till Barcelona, sedan Aten, Lissabon, Rotterdam.
Instrument/noter/jag själv på topp.
Tar med mig I-pod med Beatles, Wings, Beach Boys och DIG!

Yoy are amazing...
kram Rebecca

Kristina sa...

London calling; suverän låt!
Funderar på om cirkus på något sätt är en anspelning på gårdagen i kungsan eller? :)

Eftersom jag drabbades av tunghäfta i närheten av en så snygg man igår ;)...så vill jag bara säga tack för en bra spelning men den kändes kort, man längtar till hösten nu!

Stannade och lyssnade på Erik Gadd sen, han var också grym.

Hoppas du fick en skön promenad hem sen på stockholms gator Niklas :)...önskar tjejen med den stora kameran som fick en fin bild på dig och mig.

Många kramar Kristina

P.s Tack till den som la upp spelningen på Youtube!

Anonym sa...

Universums underbaraste man!!

Tyvärr var det inte rätt helg för mej. Ska till Huvudstaden helgen som kommer, hoppas på bättre lycka nästa gång.....

/M