onsdag 13 augusti 2008

Onsdags-ont

5 kommentarer:

Anonym sa...

God förmiddag! Jag tycker absolut inte du behöver ha onsdags-ont över din och Anders Glenmarks jättevackra "När du andas"! Smart drag att låta en av Sveriges absolut vackraste röster framföra den. Kommer att bli en hit! =)

Anonym sa...

Hej Niklas!

Det var en mycket finstämd sång med Roddan, tack så mycket för den! Min storebror har alltid varit (och kommer väl alltid att vara!!) en stor Roddan-fan så jag är uppväxt med Rod Stewart. Jag spelade alltid ABBA och brorsan spelade alltid Roddan! Rod har hängt med länge nu men han är verkligen still going strong! Jag såg Rod på Råsunda för cirka hundra år sedan och för kvällen hade ju arenan döpts om till Rodsunda :-) !!

Nu är det snart dags för lunch, vilket är bra för jag är jääääätte hungrig! Det är soligt och fint ute idag så jag tänker ta mina medhavda mackor och äta ute i solenskenet. Man måste ju passa på att äta ute och sitta i solen så mycket och länge det bara går :-) !!

Önskar dig en toppendag!

Kramar från Anna Karin

Suzesan sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Susjos sa...

Godmorgon! Härligt att få vakna till Rod Stewart!,Underbar låt,sorglig text...

Idag är det min dag igen! De Vänsterhäntas dag;grattis och Hurra för oss alla som är vänsterhänta! Vi som vrider på brödet och skär från andra hållet,ser till så smörkniven blir kladdig på båda sidor,lägger musen på vänster sida. Och irriterar oss på att när man häller upp sås så är såssnipans pip åt fel håll!
Men,vi är inte ensamma, en tiondel av världens befolkning är vänsterhänta! Vi har gott sällskap av bl.a:
Brad Pitt,Julia Roberts,Nicole Kidman,Pablo Picasso,Paul McCartney,Pierce Brosnan,Robert De Niro,Sarah Jessica Parker,Tom Cruise,Leonardo da Vinci,Jimi Hendrix,Albert Einstein...m.fl..

Kram
Susanne

Anonym sa...

Så fint. En ung Rod också.