måndag 5 januari 2009

Inget är förscent















- Skype är sååå jävla tjugohundrafem, sa S när jag undrade om han hade installerat det.
Det är möjligt. Kanske är jag också det. I så fall är jag ju plötsligt fyra år yngre. Inte illa.

Sen frukost denna trettondagsafton. Läste den makalöst positiva recensionen av "Nu mår jag mycket bättre" i DN och kastade mig sen över datorn och tog första vågen till Stadsteaterns biljettbokning. Blev helt förstummad av häpenhet när jag förstod att man själv kunde skriva ut biljetterna när man väl betalat. Undrar om det också är tjugohundrafem?

Nu skridskor!

2 kommentarer:

Susjos sa...

Visst är det underbart att kunna skriva ut biljetterna direkt efter betalning hemma! Så himla länge har man inte kunnat göra det,men tiden går fort...så det kanske är tjugohundrafem ? *ler*
I alla fall älskar jag Stadsteatern! Bra priser,fantastiska skådespelare,och många bra pjäser!
Ser fram emot att faktiskt få gå på premiären av: "De tre Musketörerna" den 27/2!!!
Såg nyligen "Cabaret" på Stadsteatern,och vill boka "Vem är rädd för Virginia Wolf"!

Idag underbart väder ute,men här sitter jag med stukad fot och kan inte göra nånting! Suck

Ha en trevlig dag!
Kram

Suzesan sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.