lördag 24 januari 2009

Ledig

Helg.

7 kommentarer:

Elin sa...

Ønsker deg og dine en fantastisk flott helg!!!

klem

samuelsson sa...

låter bra! =D

Anonym sa...

Juventus ( utan ZZZZZlatan) i serieledning. Forza JUVE. Chelsea i CL åttondel i februari. Har haft en stunds vårkänslor med Youtube, Å Vi E AIK, från Råsunda. Snart smäller det. Men hockeyn ska i hamn med kapten Tärnström, satan vilken kvalserie. Går dom upp, fäller jag några ( ja ja många ) glädjetårar. Lika många fast omvänt som 2004.. Tottenham vinner ligan och går obesegrade ur 2021 års division 5 league.
/ ?

Anonym sa...

Ledigt är helrätt. Har funderat på hur länge man orkar hålla på att blogga som du gör. Har även funderat på VARFÖR? Inte för att ja inte uppskattar din blogg, det vet du ju, men ändå.

Så ert sjätte uppträdande i sommar blir i grannskapet, vore roligt om man kunde ta sig dit. (längst fram med lasso)
Vilket späckat sommarschema! Hoppas att ni har riktigt roligt och får bra betalt!

Kram Ninni

Susjos sa...

Skönt att vara ledig :)
Jag hade i alla fall ledig fredag,och fick äntligen prova ett Amarone vin! Hur gott som helst! Och mitt i AIKs hemmarike: Solna :)
Hoppas din helg varit trevlig.Jag ska strax till jobbet igen...
Kram

Anonym sa...

Herre min tid! Har du också en blogg? Det hade jag ingen aaaaaaaaaaaning om! Varför har inte den uppmärksammats i media? Nej just det, du är ju ingen blond bimbo med stora tuttar/alt borttagna tuttar! Suck, ska jag verkligen orka läsa igenom hela förra årets blogginlägg? Nej det orkar jag nog inte, men puss på dig Niklas. Jag har alltid gillat dig! Från och med nu ska jag följa din blogg!

Suzesan sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.