tisdag 2 september 2008

Andrainionde

6 kommentarer:

Anonym sa...

hej, satt och "lekte" (paus i mitt skrivande) och googlade på IMSE(mitt alias) och guu vad mycket imse det finns i världen....Men mest är det ju dom där tygblöjorna som det handlar om....Vänliga och (V)imsiga hälsningar från Northlongswamp....

Strandhs Mia sa...

Kläderna och brillorna är ju heta just nu, men jag undrar om frisyren kommer bli lika het igen ??
70- talet var ganska härligt ändå...

Anonym sa...

Lyssnade precis på Lantz i P1 där de diskuterade om AIK använde sig av falsk marknadsföring och om man som AIK-supporter kunde stämma dem för det. Lite kul diskussion tyckte jag.

Camilla

Anonym sa...

Hej Niklas!

Discodunktet fortsätter in på den andra ljuva dagen av september... Härligt!

Önskar dig en bra dag och kväll!

Kramar från Anna Karin

Susjos sa...

A trip down the memory lane....


kram
Susanne

Anonym sa...

Nu blev jag riktigt förvånad! Såg nämligen kommentaren skriven av Imse! Innan jag insåg att det var en annan Imse som skrivit den, blev jag riktigt rädd, trodde att jag drabbats av någon slags minnesförlust.