lördag 13 september 2008

Trettondeinionde

6 kommentarer:

Suzesan sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
anki sa...

Åh vilken minnen det väcker!
Disco på folketshus i karlskoga Kanon.
Det var tider det.....
Nu är man 30 år äldre och kan sakna den tiden,men ändå inte ha den igen. I alla fall inte vara 17 år idag,verkar mycket tuffare för ungdomarna nu.
Nej man får njuta av livet här och nu och dansa lite disco i köket.
Ha en underbar lördag!
Var riktigt skönt ute,när jag gick min 1 timmes promenad i skogen med hunden tidigare.
Så ut och njut,eller njut av fotbollen. Jag föredrar ju skogen...ler.
Ha det
Anki

Anonym sa...

Hej Niklas!

Än en gång har du hittat en riktigt stor, gammal och go' discohit som är nostalgi med stor N! Jag hade singeln med Tina och "I love to love" och den har man ju mimat till med hopprep många gånger... Tack för den nostalgitrippen :-) !!

Önskar dig en bra dag!

Kramar från Anna Karin

Susjos sa...

YES! Ännu en underbar discolåt! Som man har dansat till den!
(discot på Folkets park i Hofors!)

Ha en bra helg!
Kram!

Strandhs Mia sa...

Jag (och Susjo) la också in den här discodängan på våra bloggar för ett tag sen... ja nästan all supersjuttiotalare håller än ... (eller är det bara för att våra "kommer-i-håg-så-roligt-jag-hade" freoner i hjärnan vill att det ska vara bra?)
Jag kom att tänka på min gamla X-kompis när jag spanat in dansmovsen som man hade på sjuttiotalet, det där med trampa foten bakåt med en böj på nåt vis.
Hon måste tränat hårt på det för hon dansar likadant än i dag (ialla fall för 7 år sen) ..höhöhö..
Ha en trevlig Lördag !

Strandhs Mia sa...

Nej .. det var ju Lady Bump vi hade lagt upp båda två (förstås), och jag petade in en Tina Charles oxå, så var det ju !
Men ha en trevlig lördag ändå !!