måndag 22 september 2008

Tjugoandrainionde

6 kommentarer:

Anonym sa...

Det här var riktigt bra! Nu ska jag inte gnälla mer över dina discodängor. Lovar.

Ha det bäst!

Susjos sa...

Mycket bra...
Tack för den! Kan behövas en måndag!

Kram!

Suzesan sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anonym sa...

Hej Niklas!

Det här var inte något jag kände igen, varken låten eller gruppen! Men det var bra!

Måndag igen... men den här dagen har gått fort tycker jag, snart dags att gå hem från jobbet. Det regnar och är grått och mulet så det får bli en kväll inne i stugvärmen!

Önskar dig en skön och trevlig kväll!
Kramar från Anna Karin

Anonym sa...

CLIMAX BLUES BAND!!
Jag ÄLSKAR detta gamla bandet. Detta speladesi min första bil jag hade.
Tack föratt du lade upp detta förjag hade glömtbortdem,nu får jag nästan rysningar

Anonym sa...

hmm
Ser att nu MÅSTE jag fixa nytt tangentbord. Ber om ursäkt
/Jonas