torsdag 18 september 2008

Artondeinionde

5 kommentarer:

anki sa...

Godmorgon!
Ja tack för titten får jag väl säga...ler. Jo i natt drömde jag att du och M och (någon kvinna som jag ej såg hur hon såg ut) var hemma hos oss på middag...haha
Vad man kan drömma... Jag hade dukat upp exakt den buffe jag ska laga på lördag. Min mamma fyller 70 år idag,grattis mamma. Ska imorgon åka hem till Karlskoga och laga mat och fira henne på lördag,med lite hemliga gäster. Vart du kom in i denna dröm vet jag ej.Men trevligt hade vi.M lekte med våran hund och när jag vaknade skulle vi precis äta pannacotta. Vad får man allt ifrån...haha.

Tack för denna discolåt idag. Nu är jag tillbaka i verkligheten.
Ha en underbar torsdag!
Nu ska jag iväg till jobbet.
Kram Anki

Suzesan sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anonym sa...

Kärlekslåt som heter duga!

Anonym sa...

Tittar bara in o tackar för golfbollen, den pryder sin plats i vårt hem :)
//Helen

Susjos sa...

Ja,den är bra! Hade jag glömt.
Tack för den! Skönt med lite musik efter ännu en tuff natt på jobbet...


Kram!