tisdag 16 september 2008

En påse blandat






Glömde att göra reklam för Studio Belinda-programmet som gick igår. Missade det själv också. Men idag(!!??!! mycket långsamt bredband kanske...eller ett smalband förmodligen) kom i alla fall ett mail från B där hon uppmanade mig att blogga och göra PR för showen.
Så nu gör jag det. Som en lydig gäst.
Se programmet, folks!
Helst igår.
Såg förresten en snutt på Fredrik Reinfeldt när han spelade videos hos Luuk.
Undrar om han spelade nåt med Da Buzz. Det lär vara hans favoritgrupp...
Jaja, borgerliga ministrar tenderar ibland att ha en udda uppfattning om musik.
Annars har jag just kommit hem efter att ha fiskat upp M som hade varit inblandad i ett bakande av högsta klass. Långfranska med smör och apelsinmarmelad har troligen aldrig smakat bättre. Very, very GI!

Och nu kom en nyklippt SuperMario indansande också. Familjeidyllen är total.

Hörde ett nytt (jaja, det kanske är skitgammalt men för mig var det nytt) uttryck idag.
IKEA-ben.
Vet ni vad man vill när man känner att man har såna?
Svara rätt och vinn en lördag efter lön i valfri möbellåda.

Nu Champions Leauge.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Har man IKEA-ben, så antar jag att man bara vill sitta ner och inte gå en enda meter till. I alla fall inte på IKEA.
Jag får lätt såna ben på andra köpcentra också.
Nu när jag är så jäkla förkyld har jag också en släng av IKEA-ben. Går bara mellan datorn och soffan.

Suzesan sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anonym sa...

Ett IKEA ben måste ju betyda att man inte pallar längre, att man bara vill sätta sig ner på golvet en stund :-)

Anonym sa...

Champions League.. heter det va?
Zatan vicken match han gjorde. Zaknades lite mot Ungern, men han kanske var Hungrig då..
/ Besserwisser Stefan

Susjos sa...

Har aldrig hört nåt om IKEA-ben?
Men tror som Imse att då måste man vilja sitta!!

Jodå,jag var i Falun i går och hade tur att kanal 8 fanns på äldreboendet där jag spenderade kvällen hos min pappa,ätandes surströmming och tittandes på studio Belinda! Du gjorde bra ifrån dej,som vanligt, och han Daniel var en trevlig kille oxå tyckte jag!

Sov gott!
kram
Susanne

ika sa...

hm om Ikeaben är att man inte orkar stå längre (vilket jag bara orkar kortare stunder) så har jag alltid Ikea ben och då är det ju ett finare ord att använd än funktionshinder? "jag har ett ikea ben"... fast själv har jag aldrig hört talas om detta med Ikea ben innan men konstigt nog associerar jag det till det Suzesan säger ..att man vill ha sex....