fredag 26 september 2008

Tjugosjätteinionde

7 kommentarer:

Suzesan sa...

Godmorgon:)
Hahha bra låt det där. Sitter på flygplatsen och vips växte det upp ett flyplan på marken. Häftigt. Nu är jag på G. Ha en bra dag
Puss Kram
/Susanne i Halmstad

Kristina sa...

Äntligen lite klass på discot! :D

Jag är "höstinställd" annars märker jag, vill ha ljus, te och mollackord. Lyssnade på Tomas Andersson Wij på hotell Birger Jarl häromkvällen. Får tårar i ögonen av vissa av hans texter. Magiskt.

Lycka till med svingandet och puttandet. Fint på Öland. Många husvagnssomrar har tillbringats nära Löttorp på norra Öland. :)

Skön helg alla!

Kram Kristina

Anonym sa...

Hej Niklas!

BeeGees och Andy Gibb var några av mina discofavoriter! Kul att höra dem igen!

Hoppas det går bra med golfandet! Jag hoppas också att ni har haft lika fint väder som vi idag. Det har varit ett strålande höstväder, sol och blå himmel! Nu när Irlandvinnaren är på bokmässa så är det väl du som åker hem med vinstbucklan i bagaget, eller hur!?! Önskar dig lycka till!

Nu är det äntligen fredagkväll, oj vad det ska bli skönt att sätta sig i TV-soffan och äta i lugn och ro ikväll!

Ha det så bra!
Många kramar från Anna Karin

Storarvid sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Storarvid sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Storarvid sa...

Året är runt 77 o jag gick i 7an första året i högstadiet. Det var skoldisko o man hade sett "moowsen"
Du kan fatta att tjejjerna tyckte man va en idiot på dansgolvet, men fasen va kul man hade...

Susjos sa...

...och va han kunde dansa John Travolta! ...och vilken musik de gjorde Bröderna Gibb!!!
Underbart!

Kram!