torsdag 25 september 2008

Köp en hamn






Vaknade inatt och hade svårt att somna om och då blev det zappande en stund i väntan på sömntåget.
TV-Shop. Och man tänker om den där städprylen, eller träningsmanicken, eller grejen som rensar avloppet, eller tandblekningen från himlen: Mmmm verkar inte så dum faktiskt. Om man skulle ta...och så får du de här knivarna på köpet. Och en unik fönsterskrapa. Och fyra par grytlappar och ett par boxhandskar.
Och köper du en extra städpryl får du ett nytt liv på köpet också...och vettu, när vi ändå är i farten - jag slänger med en påse lycka också.

Gudskelov zappade jag mig i ren desperation fram till en dokumentär om Sheryl Crow.
Hon lovade mig solen.
Sen kom sömnen.

4 kommentarer:

Sliven sa...

Deppar du
känns livet kort
så ringer du till tv-shop
allting går att köpa
du kan köpa dig ett nytt,

som Cirkus Miramar sjöng. ^_^

Suzesan sa...

Hahaha har du köpt allt det där inatt.
Jag hade absolut behövt himmelsk tandblekning från himlen och en hamn och en påse lycka. Kanske en träningsmanik hade varit bra att ha. Typiskt att jag sov inatt när man kunde köpa det*fniss* Så jobbigt det är när man inte kan sova och speciellt om man måste.

Hon är bra Sheryl Crow. Jag känner klart igen låten för den är så bra och den brukar jag nynna med i när jag kör bil eller när jag jobbar. Men jag visste inte namnet på artisten. Tack!
Hoppas dagen varit bra och att du får en fin kväll.
Jag ska ägna kvällen åt att packa och det där är såååå svårt. Packa alltså! Vad och inte vad. Det och inte det och det och inte det. Gahha.
Puss Kram
/Susanne i Halmstad

Susjos sa...

....och va SOL vi fick idag!!
man blir sprudlande glad!
Sömnlösa nätter är inte kul,jag vet!
Och TV-shop,fy tusan!

"allting går och sälja med mördande reklam,kom och köp konserverad gröt"

Nehej,tacka vet jag solen! Det ska visst bli mer av den varan ett par dagar till...lovely!

kram!

Storarvid sa...

Har hört att det ska bli KANONVÄDER hela helgen.
Kanske ned till sommarstugan, lite gott vin o familjen+vänner ska förhoppningsvis med. Hmmm DET ska jag nog "blogga" om imorn...