söndag 21 september 2008

Tjugoförstainionde

5 kommentarer:

Suzesan sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anonym sa...

Hej och god morgon, Niklas!

Du lyckas som vanligt hitta dessa gamla discolåtar som väcker gamla minnen... Kände väl igen den här låten men namnet på sångerskan sa mig ingenting! Var det dålig synkning mellan sång och bild eller var det helt enkelt så illa att det var dålig playback? Hur som helst, discotonerna tar oss vidare i september...

Idag är det en strålande, härlig höstdag. Jag hade först planerat att stanna inne (behöver städa, tvätta och bara "fixa och dona" lite) men vädret är alldeles för fint för det! Det får nog bli lite trädgårdsarbete och en lång promenad först! Måste bara njuta av septembersolen och den friska, klara luften!

Apropå finansgrisen... Vi har några bevingade ord i familjen som dyker upp lite då och då. Ett är "heterna" för när min bror var liten så frågade han "När blir heterna gamla? Man pratar ju bara om nyheter!". Ja, barn tänker helt klart annorlunda - men väldigt finurligt!

Önskar dig en skön söndag!
Kramar från Anna Karin

Kristina sa...

Hej igen!
Tillbaka efter 3 veckor på soliga Mallorca. Vet inte riktigt vad jag tycker om att vara hemma igen...Såg just tre minuter av reprisen på studio Belinda. Får se resten på webben. Hon kändes lite tafflig som intervjuare men det kanske bara var i slutet där.
Fin du var Niklas! ;)
Men du vad händer egentligen med turnén? Händer det något alls? Är det därför du cyklar på möten i vasastan *skratt*?

Ha en fin söndag alla!

Kram Kristina

Anonym sa...

Din blogg har ju blivit ett riktigt diskotek! Man stuffar ju runt som på 70-talet för jämnan, nu för tiden.

Var/är du ett discofreak? Som bumpade och höll på?

Jag hade nån kort discoperiod, men sen tror jag att jag övergick till proggen. Det blev inte så mycket bumpande till den musiken precis.
Kan du inte börja rota i proggarkivet snart?

Susjos sa...

Nja, denna kände jag inte riktigt igen...
Men du som gammal dj har ju ett enormt arkiv av gamla discogodingar!
Vi tackar och tar emot!

Kram
Susanne