lördag 27 september 2008

Ton i bollen










En gång för längesen skrev jag en sång som heter "Om".
Den handlar tydligen om golf. Numera. Också.
Det visste jag inte då. För längesen.
Handlar denna månne också om det?

Jag har för säkerhets skull även med mig en gitarr i naturlig storlek. Blond och snygg och alldeles strax med sprillans nya strängar.
Då blir hon så glad.
Liten spelning ikväll.

Och för er som ligger sömnlösa och undrar om lilla Fly. Hamstern alltså. Hur ska det gå med den när hunden kommer?
M säger att hon utvecklat en plan för hur det ska gå till att tillfredställa bådas behov. Nåt som går ut på att de sover på olika tider. Way allför komplicerat för att jag ska kunna förstå.
Men jag är inte orolig.
Det ordnar sig.

Och här - ett garv på vägen.

3 kommentarer:

Susjos sa...

La de svinge..hoppas det gick bra idag då!
och att det inte blåser så mycket som det gör just nu i Sthlm...

Strax dax för nattjobb igen...
Ha en trevlig lördagkväll...med spelning och allt!

Kram!

Anonym sa...

Är det dina damer som gör tolkningen att "om" handlar om golf? Underbart!
Spelar ingen roll, det ska vilja mer till om du ska tappa poäng härifrån.
Kram och ha en fortsatt bra helg.
Ninni

ika sa...

Vad skönt att få höra att det går bra med Lilla Fly, och en vältvecklad plan låter alldeles utmärkt ..då kanske man kan sova i natt då, nu när man inte behöver grubbla på det längre *haha*