fredag 12 september 2008

Tolfteinionde

4 kommentarer:

Suzesan sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
anki sa...

Godmorgon!
Vilken härlig start på fredagen med Earth wind I Fire.
Man får lust att skutta och dansa. Härlig Disco fredag blir detta.Får dansa lite mellan matlagningen i dag på jobbet.
Ha en underbar Fredag
Kram Anki

Susjos sa...

Underbart! Det här var en av mina favoriter på 70 talet,Fantasy!
Jättekul att få höra igen!
TAck!

Ha en skön helg!
Kram
Susanne

Anonym sa...

Hej Niklas!

Ännu en riktig discogoding!! När jag hör talas om "Earth Wind & Fire" tänker jag alltid på när jag var i USA -88. Jag reste runt några månader och var bland annat i San Fransisco i två veckor. Där bodde jag hos två kompisar som var över som AuPair. En kväll var de på en konsert med "Earth Wind & Fire". Efter konserten kom det fram en man och bjöd in dem till efterfesten back stage. De hade fått mat och dricka, skivor och autografer och var fullständigt lyriska när de kom hem igen!! Sen spelade de "Fantasy" på HÖG volym och dansade hela natten!! Ja, man kunde ju inte annat än vara glad för deras skull och dansa med :-) !!

Kramar från Anna Karin