lördag 27 september 2008

Tjugosjundeinionde

4 kommentarer:

Suzesan sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Storarvid sa...

HEJ!
Discodags på 70 tals vågen igen då??
Även jag har hittat en ganska komisk 70 talare från Youtube.
Kan passa med en hint på denna bloggen eftersom den har en viss musikinriktning.
Välkommen o skratta

Susjos sa...

En härlig gammal goding!...
Ha en trevlig lördag!

Kram!

Unknown sa...

Hej,
Vilken härlig video! klart inpirerande. Lika många på scen är det inte på måndag 29/9 då jag gör en releasekonsert på Scandic Anglais i Stockholm nu på måndag kl. 19.30 prick. Det blir jag och 3 till musiker. Jag spelar piano och sjunger . Fri entré.

ha en bra helg!
:)
Åsa Rydman (som sjunger donauvalen där jag svingar. Det var ju det vi talade om på Christos masters efterfest)