måndag 24 mars 2008

Annandags-allsång

5 kommentarer:

Suzesan sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anonym sa...

Oh, what a night...Sååå bra låt! hade glömt den.

Igår var verkligen en toppkväll! Måste vara något kosmiskt. Var hemma hos några kompisar och jag hade med mig min nya för första gången (han hade faktiskt en hit med sitt band på 80-talet, inte som Om eller nåt men ändå...:-). Mina kompisar tyckte han var en toppentrevlig kul typ. Bara en sån sak!
Ha en toppen dag eller annan.

/Nettan

ps. Du är himla snygg på bilderna. Men inte lika snygg som PT. Bara så att du vet.

Anonym sa...

Det var längesedan man hörde den,får ju lust att dansa..hmm

Annars har man klarat av 2 dvd redan.Snöstorm här vill inte gå ut..
Gubben gick ut med hunden nu,kanske man ska göra någon nytta här hemma idag,eller??
Tycker det räcker med tvättstugan senare i e.m

Ha en bra fortsättning på dagen. Imorgon är det jobb Jiippiii!!!
Våffeldagen då,så då får man grädda våfflor på jobbet osigt och gött.

Kram Anki

Susjos sa...

"Åh vilka nätter" man minns att man dansat till denna låt på diskoteken i ens ungdom *ler* Jag gillar den verkligen!!! Man blir så glad av den ;)..
Och jag har just vaknat efter en natt på jobbet,och snart är det dax för en till natt! Älskar verkligen mitt jobb och att jobba på natten ;)

Puss&Kram
Susanne i S-tuna

Mimmi sa...

Glad!Glad! Glad!!! Blir jag när jag hör denna... just precis vad jag behöver att höra denna snöiga dag! Tack!! Måste spela upp den igen.. eller hitta den i skivsamlingen som bara innehåller 80-talets discodängor, har dansat mycket till den, det bara spritter till i mig! löööve the 80`s, min musik.. kan du inte lägga upp Doobie Brothers-Long train running oxå om du finner den, nu kör vi igen, ha en bra dag Niklas