onsdag 5 mars 2008

Apropå glasögon

Fortfarande genial!

4 kommentarer:

Suzesan sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Susjos sa...

Du är bara för mycket! Oj va jag skrattade! Monty Python e bara sååå bra! Nästan lika bra som du!
Kram!
Susanne i S-tuna

Mimmi sa...

Man känner igen sig... jag brukar sätta glasögona på huvudet och gå runt och leta efter dem sedan...lite senildement e jag nog oxå!!

Suzesan sa...

Min son har en signal i mobilen som jag inte hör.Han har fått den av en kompis. Mina barn hade jätteroligt åt detta i julas. "Hör du" sa han till syrran och hon sa "Javisst stäng av jag får ont i öronen". Jag hörde inget och så är det jag blev "sur" för de skrattade åt mig. Vi så "snällelaka" jag och mina barn. Retsamma.
Idag pratade jag om den signalen, då vi pratade om detta med glasögon. Jag sa "-Ni tyckte det var roligt att skoja med mig i julas va och det är ingen ton som du har". Så visade han mig. Nu när jag koncentrerade mig så hörde jag den mkt mkt svagt. Knappt förnimmbart. Frekvensen ändras när man blir äldre. Denna ligger på en frekvens som är sån så jag hör den inte. Jahhaa så var den dagen förstörd. Jag har inte dålig hörsel!
Detta visste inte jag så nu när de pratar med mig så ska jag säga
-VA?!Que?What?
/Susanne i Halmstad