lördag 3 maj 2008

Lördags-lugg

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hej och god morgon Niklas!

Tack för "The high flying Byrds" så här på lördagsförmiddagen! Det är luggar som heter duga det - och flickorna föll för det naturligtvis... Vem kan motstå en kille som tittar lite under lugg?!?

Jag har precis avnjutit min frukost ute i trädgården, satt under kastanjen. Det är varmt och skönt i solen och frukosten smakar så otroligt mycket bättre ute i trädgården. Härligt!! Är fortfarande kvar i stugan på landet, latar mig och har det skönt. Åker hem ikväll för imorgon är det dags för ridtävling för dottern igen.

Hoppas ni har det fint i Stockholm också så ni kan njuta ordentligt av denna majdag. Önskar dig en skön dag!

Massor av varma vårkramar från
Anna Karin

Suzesan sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anonym sa...

God Morgon,

varit på gymmet,
crosstrainern igen,
nu sitter jag med melodikrysset i morgonsolen bara för att jag vet att mamma & pappa löser det och kommer att ringa och fråga.. man hjälper väl sina föräldrar så gott man kan :)
Jag förstår bara inte hur du hinner lägga in alla inlägg ?Hinner knappt med att läsa alla :)
Kul med alla funderingar och bra låtar:)
Ha en skön vår-lördag :))
/ En toppen dag idag !

Anonym sa...

Funderar över hur länge du orkar hålla på med bloggen. Det måste ju ta en väldigt massa tid.
Att jag undrar beror på att jag nog blivit en aning beroende.
Märkte det då jag fick problem med att komma åt din sida, det fungerar bara ibland... blev frustrerad och kände att jag inte ville missa något bra. ( vad ger du för det... helt galet!)Det är nog läge för att skaffa sej ett liv!

När du tänker sluta kan du väl vara vänlig att trappa ned i lite lagom takt, så att abstinensen inte blir för stor.
Såå snygg i det svart-gula. Men du passar nog utan också.
Tjejer, det gick att förstora bilden!

Läste en tänkvärd, och för mej nära, kommentar; " Det enda man kan vara riktigt säker på, är att allt förändras."
... för visst är det tungt när föräldrarna blir äldre, sjuka och allt inte "är som vanligt"...
Kram till dej och alla sympatiska bloggare.
Ninni

Anonym sa...

Niklas, ännu en bra låt, tack!

Ser/hör fram emot något Beatles-klipp nån gång...

En hel dags spelning.
Underbar publik!
Känns härligt!
Har ett av världens bästa yrken!

Rebecca