tisdag 27 maj 2008

Tisdags-Tut i luren

3 kommentarer:

Suzesan sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anonym sa...

God morgon, Niklas!!

Vilket underbart "Tut i luren"! Jag tycker också att den låten är sååå fiiin. Bra start på tisdagen!

Här är underbart vackert väder idag. Strålande sol, blå himmel och ljumma vindar - härligt!

Önskar dig en bra dag!
Varma kramar från Anna Karin

Anonym sa...

Gerry Rafferty är en av mina älskklingsartiser och jag har ALLT med honom (även när han var med i Steelers Wheel). Han har gjort många bra skivor, bl a City to city, Nightowl, Antother World, Sleepwalking. Han skrev I see red som Frida Lyngstad spelade in på jag tror andra soloplattan (efter ABBA). Han har en av de vackraste mansröster jag vet, som sammet...
Du visar återigen prov på GOD smak.

Rebecca