lördag 24 maj 2008

Lördags-lycklig

6 kommentarer:

Suzesan sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
ika sa...

åh han gör bra musik den där Mr Williams.

smultronblomma sa...

Jag hörde dig på "medierna" på SR P1 idag och vill återigen tipsa om "dumb show" på Dramatens lilla scen. Jag tror du skulle tycka att den var tänkvärd och angelägen.

hälsningar/ L

Anonym sa...

Tack för att du skriver och delar med dig av dina tankar.
Sov gott!

Kram Sara

Niklas Strömstedt sa...

Hej Smultronblomma!
Tack för tipset men jag har redan sett "Dumb show" på Dramatens lilla scen.
Väldigt bra!

N

Anonym sa...

Jag gillar Shes Madonna med R. Williams. Kommer ihåg när jag bodde i England och Take That var så stora. När de upplöstes var man tvungen att inrätta en kristelefon dit upprörda fans kunde ringa och beklaga sig.

Rebecca