söndag 4 maj 2008

Söndags-sol

3 kommentarer:

Suzesan sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anonym sa...

Hej och god morgon, Niklas!

Ja, idag är det en riktigt god morgon. Jag och dottern gick upp ganska tidigt idag och så fort hon var klar skjutsade jag henne till stallet. Har nu varit hemma och ätit frukost, bryggt en kanna kaffe och fixat matsäck som jag ska ha med mig till tävlingen. Idag har vi hopptävling i hemmaklubben, dottern ska tävla och jag ska vara funktionär. Håll tummarna!!

Vädret är strålande vackert och det är redan +15 grader varmt i skuggan. Mmmm, det är skönt!!

Tack för Beatles och "Here comes the sun" - en mycket bra och skön låt som jag blir härligt glad av!

Önskar dig en riktigt skön söndag. Ha det så jättebra ;-) !!

Kramar från Anna Karin

Anonym sa...

Tack snälla Niklas för en av mina favoritbeatlessånger. Den som gjorde mig Beatlesfrälst år 1974.
Jag tillägnar dig den underbara I want you (shes som heavy) från Abbey Road idag som tack.
Gå med i Beatles Information Centre ( den officiella svenska fancluben). Har varit medlem länge.

hälsn Rebecca