måndag 26 maj 2008

Måndags-magister

8 kommentarer:

Suzesan sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anonym sa...

Godmorgon. Lugn och ro, dottern hämtad och förd till skolan... fortsatt sjukskriven ett par dagar. Kaffet ska snart på, ett par väninnor kommer över en stund.
...Du ser hur det blir... kunde du inte vara lite generös när hon ville ha en hund så blir det ju häst i stället. Klart M ska ha en häst, allt går med lite god vilja. Och ärligt talat nog har du gästats av mindre hanterbara "individer" än en timid häst.
... Blir det nej även här så önskar hon sej en alligator. Men, men allt är positivt tills den dagen hon släpar in den där lite blemmige och fjunprydde över tröskeln.
Dessvärre är dina nej inget värda då. Kram och ha en trevlig vecka i solen.
Ninni

Strandhs Mia sa...

Carpe Diem... annars flyr den lätt förbi en.
Det fick jag på ett kort idag, tyckte det var fint, så jag skickar det vidare... Ha en bra dag !

Anonym sa...

Hej och god morgon Niklas!!

Det verkar vara en rolig musiklektion! Så fick vi aldrig spela och dansa på våra musiktimmar! Tack för gamla go'a Police!

Jag känner igen det där med att dottern vill ha häst... Min dotter ville också ha en egen häst hemma när hon var i M's ålder. Vi har en liten bod på tomten som min dotter tyckte vi kunde bygga om till hästbox och hästen kunde gå omkring i trädgården och beta... Nu nöjer hon sig med hästarna som finns i stallet där hon rider för hon inser vilket enormt jobb det är att ha egen häst - och hur dyrt det är!!

Vi hade en mycket fin morgon imorse men nu är det grått och trist och det har börjat regna lite. Fast inget ont som inte har något gott med sig - regnet gör susen för min torra gräsmatta!!

Önskar dig en riktigt bra dag :-) !!

Många varma kramar från Anna Karin

Suzesan sa...

*fniss* En häst.. en hund.. en pool eller hur:) till lilla M.
Den låten gör att man blir glad.
Stall på gården och en pool;)
Puss Kram
/Susanne i Halmstad

Anonym sa...

Du har givetvis en blogg!

Jag har också en blogg...

Du är välkommen att hälsa på hos mig!

Anonym sa...

Men Hejsan Niklas! Jag kollar in dina frisyrer må du tro:=) Åren går och det är länge sedan Adam var "lilla gubben" Jag hoppas att du har det toppen! Själv är jag Gotlänning nu för tiden och har "sadlat" om till 10 st Islandshästar.
Kram från Suzanne (två hårstrån)

Anonym sa...

Packar nu.
Tre fioler, tjock pärm noter, I-pod, 5 Beatles t-shirts, konsertkläder, 4 stråkar, tjock bok om forna DDR, 3 korsord, 2 mobiltelefoner.

Ska lyssna på Marllion på tågresan ner.

Rebecca