fredag 13 juni 2008

Fredag 13














Kom igen bara! Jag är beredd!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tänkte på detta i morse. Det är inte så vanligt med fredagar 13. Nu är jag inte skrockfull ett dugg men det finns en kul skräckfilm med dagens datum i titeln som kanske vore kul att se idag. Men jag ska jobba och sedan eventuellt hinna se dig spela/sjunga ikväll. Får man lov att fråga vilka andra instrument du spelar förutom gitarr?
Själv spelar jag fiol, cello, piano, kyrkorgel, mellotron och cittra. Jag vill lära mig gitarr. Min största gitarrhjälte är Steve Howe i YES. Richard Thompson är också en fantastisk gitarrist.

Rebecca

Anonym sa...

just ja, frdeag den 13:e... Jag jobbar hela dagen, men mina patienter är lite ororliga som har tid för beh hos mej idag, jag ska minsann ge dom idag...hehehe....

/Lina

Suzesan sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anonym sa...

Hej Niklas!

I år finns det bara en fredagen den 13 och det är just idag... Vi får väl hoppas att det blir en turdag istället för otursdag!

Katten som vi har liknar katten på din bild - kolsvart. Vår lilla Missan är minsann inte någon oturskatt, vare sig hon springer från vänster eller höger på vägen!!

Lite otur är det ju idag förstås... Kan ju inte komma till Kungsan ikväll!! Det blir en tur till Stockholm i sommar men just ikväll kan jag inte komma till huvudstaden, tyvärr, tyvärr. Jag säger som Susanne, det är på tok för långt för att bara svänga förbi lixom!

Vi klarade oss från regn och åska igår, vilket var mycket skönt. Jag såg riktigt mörka moln långt borta i kanten och horisonten men de drog aldrig in över oss. De kanske for till Halmstad eller Stockholm istället?

Önskar dig en bra fredagen den 13!
Lycka till med spelningen ikväll!

Varma kramar från Anna Karin

Anonym sa...

Tack Suzean,
Du är alltid så himla gullig.

Rebecca