måndag 16 juni 2008

Måndags-mixtur

3 kommentarer:

Suzesan sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anonym sa...

Hej Niklas!

Vilken nostalgi :-) !! Jättekul!! Tack för Huey Lewis and the News, hade nästan glömt att de fanns! Jag köpte en LP med dem 1986 eller -87, kommer inte riktigt ihåg när. Jag hade vunnit en tävling som Gefle Dagblad hade anordnat och priset var ett antal LP-skivor. En lärare till mig rekommenderade en skiva med Huey Lewis (den med låten "It's hip to be square") och jag valde den bland annat. Jag tyckte den skivan var mycket bra, då tyckte jag det i alla fall - har inte hört den sen dess tror jag! Blev nyfiken och gick in på Huey Lewis hemsida och han är visst fortfarande "still going strong"!

Det åskade och regnade en hel del inatt, vaknade till några gånger. Just nu ser det väldigt mörkt ut på himlen... vi får väl se om vi får mer av den varan... Ja, det verkar så! Jag hann inte mer än skriva det förrän det började mullra!!

Ha det så jättebra, sköt om dig riktigt ordentligt!

Många varma kramar från Anna Karin

PS: Rebecca - tänker på dig! Vilken fruktansvärd otur du har, men så var det fredagen den 13:e också... Du får göra det bästa av det: vila, läs, titta på film och låt alla andra passa upp dig så mycket som möjligt! Lycka till!

Susjos sa...

Mmm Huey Lewis and the news, glad musik! Tack för den!

Suzesan; F&S är härlig rörelseglädje, jag lovar!

Rebecca: stackare,krya på dej!!

Kram
Susanne