söndag 8 juni 2008

Söndags-stänk


4 kommentarer:

Suzesan sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anonym sa...

Hoppas du har det bra! Den 6 mars la du in en skylt där det stod "Allt kommer att bli bra"
Jag är så väldigt nyfiken var du såg skylten. Bara några dagar innan jag läste din blogg såg jag själv en likadan skylt. Har varken sett den förr eller senare. Nästa gång jag skulle titta på skylten var den borta. Den betyder väldigt mycket för mig...

Sov Gott!
Kram Sara

Anonym sa...

Beach boys, aldrig fel på sommaren faktiskt. Portugal imponerade enormt mot Turkiet, och jag kan hämta ut pengarna i slutet av månaden. Skönt och veta hur EM slutar, nu slipper alla titta.
/Stefan

Anonym sa...

Beach Boys-underbara. Deras skivor Friends och Petsounds är några guldkorn i musikvärlden.

Rebecca