söndag 1 juni 2008

Ifall inte nån sätter fart






Vad fort det gick. Maj. Poff och borta bara och här stirrar man plötsligt juni mitt i ögonen. Solen dundrar ner och innerstan liksom smälter lite.
Snart cykel i lugn, lugn takt mot Råsunda och landskamp. Zlatan live!
Jag lovar att jag ska berätta var jag ska spela nästa gång det är aktuellt. Ett litet gig som jag vet om är den 13:e i denna månad. Nån slags EM-sak i Kungsträdgåren. Kommer tillbaka om mer exakt tid och så.
Annars är vi väl alla i samma planera-sommaren-vad-ska-vi-göra-och-kanske-vi-ska-åka-bort-nånstans-eller-hälsa-på...
Planlösa planer.
Nånting blir det ju.
Eller nånting ännu bättre.

Eller hur?

6 kommentarer:

Anonym sa...

Någon Niklas live får man troligen inte se/höra mer i livet, lite avundsjuk på er i 08 området.

Efter förra sommaren blev man ju lite trött, så man beställde en resa till Rhodos, åker nu på onsdag... bra timing som vanligt... det är varmare i Sverige!
Det där med all inclusive lät ju bra men nu har läkaren sagt att jag inte får ta någon alkohol efter hjärnskakningen... bra timing igen! Men, men man får trösta sej med att man åtminstone slipper diska. Bada i saltvatten, då man är van vid Vänern, är också ok.
Ibland är det tungt att vara singel, typ nu, när man måste rensa i avloppet och klippa gräsmattan.
Kram Ninni

Niklas Strömstedt sa...

Jodå!
Jag ska ut och spela i höst.
I vartenda hörn av landet.

Ses då!
/N

Anonym sa...

Om det inte krockar med mina egna turneer så ska jag lyssna på dig. Har en hel del i mitten av juni. Gick in på google och kollade lite om vad det finns för fakta om dig. Såg att du fyller år på sommaren. Jag själv fyller 43 den 18/6. Gissa vem som fyller år samma dag?? Just det... kanske därför jag är Beatlestokig...
Ha det bra ikväll du fotbollstokiga man!
(min egen är Formel 1-tokig!).

Rebecca

Anonym sa...

"Vi kommer att döööö samtidigt......" jag nynnar på den hela tiden nu. Den har fastnat helt i mitt huvud. Jättebra!!!
Jag blir tokig på att du prickar in dina grejjer just när jag gör annat. För första gången i mitt liv tänkte jag vara lite stalker (inte på riktigt) - men jag lyckas liksom inte... I fredags hade jag middag med vänner och gullunge, och den 13 ska jag se Dolly Parton på stadion.
Sommaren blir (är) härlig. Skåne, landet, skogen, havet, + lite avslutande jobb med en utställning som jag kommer att ha i juli.
hejhopp
/Smultronblomma

Susjos sa...

Ja, nu är sommaren här! Premiär för utejympan vid Edsbergs slott! Och musiken bestod av massa härliga gamla godingar och sommarlåtar!Bl.a hördes: "När vi gräver guld i USA"....Härligt, och förstås "Idas sommarvisa",Helena,jympaledaren för dagen gjorde verkligen ett somrigt pass ;)

Såå,Kungsan den 13:e, det råkar vara en fredag, och förstås så jobbar jag! Nu får jag hoppas att du spelar mitt på dagen :)

Japp, har gjort som Ninni,beställt en resa till medelhavet...förra sommaren var ju så regnig! ...Och nu skiner solen! *skratt*

Men va kul att du ska ut och spela i höst!

Kram
Susanne

Suzesan sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.