onsdag 4 juni 2008

Onsdags-ont

7 kommentarer:

Suzesan sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anonym sa...

God Morgon Underbar....
Börja dagen med en gråtlåt??
Du är fortfarande nr 1, oavsett...

/M

Anonym sa...

Hej och god morgon Niklas!

Mycket vacker och fin låt, lugn början på dagen. Men, gör det verkligen ont idag? Det låter inte alls bra, tråkigt att höra!

Säger som Susanne, skulle vilja plåstra om dig :-) !! Vi får göra det med fina och snälla ord här på bloggen i stället.

Önskar dig en skön dag i solen!

Många varma kramar från Anna Karin

Anonym sa...

Bra låt!!

/Lina

Anonym sa...

Hans blick stämde verkligen överens med låten.
Det är inte precis klackarna i taket här heller för tillfället. Dotterns glada förväntan och pirr i magen förbyttes till ett hav av tårar då läkaren avrådde från solsemestern. Så, det får bli sötvatten och att klara av disken själv även denna vecka.
Får spara pengarna och ta en resa i höst i stället.
Ninni

Anonym sa...

Usch och tvi, vilken trälig låt. Har aldrig förstått mig på REM. Lira lite sköna hårdrock a la 80 tal istället! Så nån omplåstring av mig får du inte=). Du som liksom jag e gnagare, vad har hänr lillprinsen (Lucas), kommer han tillbaka från Argentina?? Har sökt på olika hemsidor men ej sett något.
Ha d bra.
/Stefan

Anonym sa...

Hoppas du haft en bra dag i solen. Jag är så oerhört trött idag. Har för mycket jobb. Känner mig aldrig ledig. Det är alltid något/någonstans det ska muciceras.
Ska väl naturligtvis inte klaga, bra att ha mycket jobb, även om man inte tjänar så särskilt bra. Och man har hela tiden en press på att leverera perfekt.

Ska i alla fall vara ledig 4 veckor i sommar. Har inte hänt på många år! Men det är först i slutet av juli.

Så därför passade låten rätt bra så gnällig som jag just nu var...Men ärligt talat älskar jag mitt jobb och trivs varje dag. Det gäller tyvärr inte alla medmänniskor. Alla borde få trivas med sina jobb.

Rebecca