söndag 15 juni 2008

Söndags-styrka

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej och god natt eller god morgon, Niklas!

Vet inte om jag ska säga god natt eller god morgon - det beror ju på när du läser det här! Klockan är nu ca 01.00 och det har blivit söndag. Jag skulle egentligen ha gått och lagt mig för längesedan för jag har varit så trött ikväll. Men, som du ser så har det helt enkelt inte blivit av... än.

Jag skulle ju bara se klart filmen och sen skulle jag bara hänga tvätten och vika det som hade tumlats och sen skulle jag bara kolla mailen och din blogg... Nu ska jag bara avsluta inläggen och sen ska jag bara borsta tänderna. Sen! Sen ska jag sova som en liten gris ;-) !! Jag är expert på "ska bara", jag och Alfons Åberg!

Tack för Bob Dylan, en riktig klassiker. Mr Dylan är en sådan man som alltid har funnits och alltid kommer att finnas, känns det som. Och vi behöver alla lite Söndags-styrka, tack för det!

Önskar dig en god natt och en riktigt skön söndag. Vi hörs senare idag!

Många varma kramar, Anna Karin

Suzesan sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.