onsdag 4 juni 2008

MODEBLOGG



 








Espadrillios, någon...?

8 kommentarer:

Sanna sa...

Nej tack! Dom kan du inte gå så långt i och är nästan lika fula som "Foppa-tofflor".
Jag håller mig till Esperanto:-)
/Sanna

Suzesan sa...

Hahaha modeblogg:)
Jag tror jag bryter ihop när jag ser Espandrillos:)Mina favo-skor på sjuttiotalet. Finns de nu.Va!! Jag har då inte sett dem någonstans.
När jag var på Mallis när jag var 16 så tog de som jobbade på hotellet mina och kastade ner mellan hotellet och en mur.Vi hade kvällsfest på taket. de hamnade i Ett smalt utrymme med buskar och ödlor. "Gå och hämta dem om du vill ha dem" sa de och skrattade...elakt.Men de gjorde inte det av elakhet så att säga:)Sysslolöshet och för att få uppmärksamhet.Jag fick gå barfota för jag hade bara ett par skor med mig*fniss* Jag fick gå så tills jag hittade ett par nya.Jag minns inte mer när var och vilka skor det blev..*ler*
Sov gott
Puss Kram

Susjos sa...

Säger som Sanna, de är nästan lika fula som "Foppa-tofflor",och man kan då inte gå långt i dem. Minns inte att jag någonsin hade såna?
Så,nej tack, dem får du behålla!

Kram
Susanne

Suzesan sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Suzesan sa...

Två skadade en far och en son. Pappan i benet och sonen jaaa det var så hemskt när han skrek.man vet nog inte hur det är med honom. Jag och några till var ute...nära.Jag såg två skotthål. I benen. Men det var nog fler.
Nu ska jag försöka dämpa chocken och sova. Mardrömslikt!Det kunde varit vem som helst som kommit emellan. Minst tio skott.
Ni här är upprapporterade före nån annan! Jag gick ifrån datorn vid den förra kommentaren för att ringa och sen så skrev jag resten utan att tänka för jag var chockad. Jag skakade i hela kroppen. Vidrigt. Var rädda om varandra!
Puss Kram
/Susanne i Halmstad

Anonym sa...

Gärna, perfekta strandojjor och lazy days i stan, ganska coola till rätt brallor (uppvikta tunna chinos eller linnebyxor)Så.. ja, jag trycker på flipp!

Kristina sa...

Usch Susanne vad läskigt. Hoppas du kunde sova trots allt sen och att de inte var svårt skadade.

Angående skodonen så är Foppatofflorna lätt de fulaste skorna som finns! :D

Ta hand om varandra.

Kram Kristina

Anonym sa...

Inte snyggt men om de är bekväma så...

Rebecca