tisdag 10 juni 2008

Tisdags-taktik

8 kommentarer:

Anonym sa...

Man känner sig lite ensam i dessa fotbollstider när man inte kan lyckas uppbåda något intresse. Den Formel 1 tokige maken hjälper ej till. Han ser hellre på konstsim, säger han.

Rebecca

Suzesan sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anonym sa...

Suzesan, jag förstår dig. Min sons körkort har hittills kostat nästan 20.000 kr.

Rebecca

Suzesan sa...

"Rebecca" Eller hur?! Synd om dem!
Han kuggade på en klant grej. Han kan det han gjorde fel.Hon var schysst han fick en chans till gjorde om samma jä*la klantgrej. Högersväng och för dålig planering...bilar bakom. Han valde att köra förbi avfarten andra gången. Men han blev kuggad på den första.. hade han gjort den andra så hade han fått det. Synd. Jag förstår varför han blev kuggad. Jag vet inte varför han gjorde så för han är så skärpt. Hjärnsläpp! Annars var pappret blankt.Synd det är så lång väntetid. För ny. Jajja nästa gång så. Typiskt. Han var arg min son idag. Nu är de på väg till Hultsfred:)
Vad jag skrattade åt din mans konstsimsintresse. Unikt;)
Ha en bra dag
Puss Kram
/Susanne i Halmstad

Sanna sa...

Mycket bra musik på bloggen de senaste dagarna. Tack!
Jaha, ikväll gäller det. Vinst!!? Ska bli kul att se även Spanien och Ryssland för att se deras form. Så här långt har ju Holland imponerat mest, även Portugal tycker jag.
/Sanna

PS! Har sett att det diskuterats runt Svensson-klanen för någon dag sen. Tommy Nilsson har en trevlig tradition och ger en liten konsert i skärgården här i Karlskrona varje sommar. Och så är han AIK-are oxå! En god man!
DS

Anonym sa...

Hej Niklas!

Tack för underbar musik! Mycket fint, härligt!

Ikväll måste vi hålla alla tummar vi har och heja riktigt ordentligt! Heja Sverige!!

Massor av kramar till dig och lyckosparkar till fotbollskillarna från Anna Karin

Anonym sa...

...har inget att tycka och tänka då det gäller fotboll, vet inget, kan inget... Men kan ändå inte låta bli att vara här och skriva. En sak har jag dock noterat; fotbolls killar har snygga ben!
Ninni

Susjos sa...

Säger som Ninni..snygga ben har de,fotbollskillarna, kan inte så mycket mer om fotboll!
Men visst,jag kan bli tagen av en match,helt klart!
Så Heja Sverige ikväll!

Synd att jag missar matchen ikväll,för jag ska jobba! Men kanske ingen vill föda barn ikväll,för de vill se matchen? Eller kommer kvinnorna själva i kväll,blivande fädrar är hemma och ser på fotboll? Fniss...fortsättning följer!

Kram
Susanne