måndag 9 juni 2008

Måndags-mysterium

3 kommentarer:

Suzesan sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anonym sa...

Hej och go' förmiddag, Niklas!

Oh vad härligt att höra Gilberts röst igen. Det var länge sen!! Han var ju "i ropet" när en annan var liten så det är mycket nostalgi i hans röst för mig! Tack för det fina låtvalet :-) !!

Det har varit en mycket varm och skön, solig och härlig helg. Jag har njutit så mycket jag bara har kunnat den här helgen med massor av sol och strandliv. Dock blev det inte så mycket bad... det fick barnen göra själva... Hoppas du också har kunnat njuta av denna fina sommarhelg!

Önskar dig en toppendag!!
Massor av kramar från Anna Karin

Anonym sa...

"If I give up the seat I´ve been saving, to some elderly lady or man,
am I being a good boy, am I your pride and joy,
mother please, if you please, say I am......"
Herrejävlar vad den satt! Jag hade ingen aning om att jag fortfarande bar hela texten i huvudet.
Klassar lätt in under kategorin "Världens bästa låt". Jag kanske lånar den.
Kram Annika