fredag 25 april 2008

Fredags-finkel

4 kommentarer:

Anonym sa...

God morgon Niklas!

Är det en god morgon eller har du ont i huvudet idag? Huvudvärken kan väl inte bero på all the whiskey in the jar... beror säkert på den hemska blåsten!!

Gitarrvirtousen Thin Lizzy, häftig start på fredagen! Kommer in i helgstämningen på en gång!

Ha en toppendag!!
Många varma kramar från Anna Karin

Anonym sa...

Morgon,

ännu en strålande solig dag !
Härligt :)
Bra start med denna upp-piggande låt, Thanks !

/Idag är en annan dag :))

Suzesan sa...

Godmorgon Niklas och styrelsen och alla andra. Ta mer whiskey. Det är nog det bästa;)
Åhhh jag hade glömt att den fanns. Jag blev nästan gråtfärdig när jag hörde den igen för den är så bra.
Hoppas du nyktrar till snart då*skrattar*eller inte.
Härligt.. då gick det väl bra på den riktiga mello i Johnny Logan land.
Puss Kram
/Susanne i Halmstad

Anonym sa...

Kanonlåt...Tack!

Har ledigt ett par timmar mellan inspelningar. Nu ska blås in. Varför blir en fiol så vansinnigt omstämd på så kort tid i en studio?
Som helnykterist vet jag inte hur baksmälla känns men det är nog något jag tror jag kan undvara.

Kanske hjälper det med whiskey...

Rebecca