lördag 19 april 2008

Lördags-lust

3 kommentarer:

Suzesan sa...

Godmorgon!
Öhhhh nä det var ingen låt jag gillade.Jag väljer ju att lyssna själv så jag får skylla mig själv;)
Tur att det är sol idag med. Denna konstiga hemska morgon. När man inte vaknar glad. Hoppas dagen blir bättre sen.Annars får det bli en ledsendag idag.
MEN hoppas din dag är bra!Önskar dig en sådan.
Puss Kram
/Susanne i Halmstad

Anonym sa...

Morgon,
vilka sköna typer, :)
Vilka 70-tals frillor!
Mr Fluff som river av gitarr-solo, trummisen väl-tränad oj oj
(fanns gym som saga-motion på 70-talet?)
blåset var kom de ifrån ?
Man kan inte annat än bli glad :)
Har kommit på ett bra sätt att få upp kondisen föutom på cross-trainern- dansa salsa, hur kul som helst men verkligen beroende framkallande, man blir såå glaaad !
Nästa helg är det dax igen, stor körkonsert med sjung nu, du var ju med förra gången -
Tack ! skoj :)
"Vad vore livet - utan sång och
dans? "
AIK 1-0 , ja, jag har inte bestämt vilket stockhomslag jag ska hålla på än....
Trevlig vår helg !
/Muffy

Susjos sa...

Lördag...
Haft en härligt skön dag på stan med väninnan! Borde ses oftare ;)
Tror jag såg din polare Johan Norberg på NK idag...

Nu ska det laddas om för extra jobb i natt...så inget zinfandel för mig i kväll...

Hoppas din lördag är bra!

Kram
Susanne