tisdag 22 april 2008

Tisdags-tåg

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Niklas!

Eva Cassidy - vilken duktig sångerska och musiker hon var. Hoppas hon kan sitta på sitt moln och titta ner och se hur mycket vi alla uppskattar hennes musik!

Önskar dig en skön och trevlig dag. Hoppas solen lyser på dig också och att den värmer dig gott :-)!!

Många varma kramar från Anna Karin

Anonym sa...

Hej,
jag håller med Anna Karin.
Eva Cassidy var otroligt bra.

Det finns några folksångerskor som jag varmt rekommenderar: Vashti Banyan, Annie Haslam (Reinessance) samt vår svenska Turid. Sångerska Carin i Folk & Rackare hade en underbar röst.

hälsningar
Rebecca

Suzesan sa...

Så bra!!!Låt:)Den blir jag glad av.
Nu är jag tillbaka från city. Så härligt väder men mindre härligt ärende.
Hoppas din dag är bra
Puss Kram
/Susanne i Halmstad

Suzesan sa...

Hahha var tvungen att skriva en gång till;)
Den andra låten var bättre och då är denna inte dålig. Coolt!Jag skulle lyssna igen då jag satt och läste kommentarerna under rubriken "Snälla pojkar får kyssa vackra flickor".
Det är ju självklart, vem som helst får kyssa vem som helst. Bara båda är med på det. En kyss med kemi.. kan man inte gå kurs i!Det går inte ...eller??*fnissar*
Ha en bra dag alla snälla!
Puss Kram
/Susanne I Halmstad

Susjos sa...

Tack för Eva Cassidy! Förgyllde dagen ännu mer ;)

Kram
Susanne