lördag 26 april 2008

Lördags-lur

6 kommentarer:

Suzesan sa...

Fleetwood Mac har jag på vinyl. En skiva. "Rumours"
Lugn start på morgonen. Så gulligt av dig att ta med den här, mitt i efterfesten..*ler*
Hoppas din nattsömn har varit bra så du kan vinna idag.Heja Niklas!
Puss Kram
/Susanne i Halmstad

Steffo sa...

Hej alla som heter Susanne och liknande. Det är jag, Niklas rumskamrat, som skriver detta. Ni ska veta att Niklas bryr sig om Er. Just nu ligger han och sover och mellan snarkningarna kommer ibland ett utblås som låter en smula som en kalkons; "bloggbloggblogg" pyser det ur honom.
Shit, nu vaknade han...
Jag måste nu låtsas att jag skriver på en krönika, vissel, vissel. Hej då

Suzesan sa...

Hallau. Så roligt;)*skrattar*Näeeee men så gulligt.
Tack!
Nu fick jag dagens skratt.
Steffo jag tycker du är bra!
Men nu Sitter du nog i skiten inför dagens tävling. Heja Niklas!
Puss Kram
/Susanne i Halmstad

Anonym sa...

Den här dagen börjar bra...Stevie Nicks röst...
Annars är det Helter Skelter som kommer vråla ur högtalarna denna soliga lördagförmiddag.
Jag titta ut och förbannar än en gång att jag bor i HUS med TRÄDGÅRD och ej nån trevlig lägenhet med balkonglådor...
Alla grannar är som tokiga, som i en myrstack, de sopar, krattar, eldar, bygger, ansar...ja fan alltihop.
Jag ska åka båge, repa med intrumentet, bjuda mina tonåringar på restaurang (lön igår) samt köpa sinnessjukt mycket godis.
Gå på fest ikväll, ja man kan det utan sprit, vet ej om det är lika kul...
Måste övningsköra med sonen. Det är himla trist att göra det men som god förälder måstet man.
"byt växel, sakta ner i kurvan, lägg dig i högra filen...hur fan kör du unge??"

Ha det fortsatt bra i Eire och hoppas du har sol som här i Stockholmsområdet.
Du har en polare Steffo som har hög coolhetsfaktor...

Rebecca

Anonym sa...

Hej Steffo !
Vilen fin rumskamrat NS har
Var det inte Du som skrev
*Niklas Strömstedt kan ha kört över kleptomanstorken. Eventuellt också begravt den.*?

men psssst.. jag sager inget!

.. omtänksamt av NS att läsa alla kommentarer!
/Krys
en som heter Susanne och liknande

Susjos sa...

Hehe..roliga inlägg från alla håll och kanter här! även från rumskamraten *ler*...
Ni verkar ha himmelskt kul!
Lycka till idag! Både med efterfest och liknande!

kram
från en av Susannorna