söndag 13 april 2008

Söndags-salva

3 kommentarer:

Suzesan sa...

Åhhhhhhhh så fin den är! Nu kan man väl inte sova och mina slingor som jag gör.. blir nästan över-röda.Tiden klickar fort på dem när man lyssnar på den sången och ser Min favoritserie Arkiv X. Att man skulle behöva vänta nästan till slutet i serien innan de förenades de två.
Nu är det dags att skölja ur färgen! Måste lyssna en gång till sen igen:)
Sov Gott
Puss Kram
/Susanne i Halmstad

Kristina sa...

Åhhhh säger jag också...så fint, älskar Chrissie Hyndes röst och som den obotliga romantiker man är så var det många avsnitt som tillbringades med att undra om de inte skulle bli tillsammans.

Riktigt bra serie Arkiv X även om jag inte är någon Sci-fi fantast, men det var nog kemin mellan Mulder och Scully som gjorde att man fortsatte titta. Något vemodigt hos dem båda. Bitterljuvt.

Trevlig söndag!

Kristina

Susjos sa...

Åhh säger då jag oxå! Han är ju så snygg!

Kram
Susanne