tisdag 29 april 2008

Tisdags-trolleri

3 kommentarer:

Suzesan sa...

Som vanlig har jag svårt att sova. En halvtimme till sen tror jag John Blund säger till mig på skarpen att "Gå och sov nu Susanne"
Vilken härlig låt.
Tänk det är sant det de sjunger om ju*skrattar*
Puss Kram
Susanne I Halmstad

Anonym sa...

Hej och god morgon, Niklas!

"Do you believe in magic"... Yes, I do! Fin gammal låt som väcker glada minnen. Som ung tonårstjej lyssnade jag mycket på den låten fast med sångaren Shaun Cassidy. Så den låten har jag på en gammal LP!

Önskar dig en glad, skön och solig tisdag :-) !!

Varma kramar från Anna Karin

Anonym sa...

Bra låt!
Påminner lite om the Left Bank, en underbar engelsk grupp, 60-tal...

Förök att få tag på Fading Yellow-samlingarna med massor av obsyrt 60-tal material. Bästa skivaffärerna i Stholm finns i Gamla Stan. (ja, ja vet Pet Sounds förstås): Got to Hurry på Yxmedsgränd. Men Mellotronen har stängt, tror jag.
Årets snudd på värsta nyhet.

Ha det!

Rebecca