söndag 6 april 2008

Söndags-Sussie

2 kommentarer:

Suzesan sa...

Åhhhh! Det är den sorgligaste/gladaste vackraste/finaste/bästa låten som finns.Den Säger fyf*n så mycket om vise versa.Den är så braaaaaa. Just den här versioneN här var så fin.
Jag hade den i ett annat minne men nu är den där igen.
ToppEn!I like!
Tack!
Skriv mer, skriv mer, skriv mer snälllllllLa:)
Sen har den ett fint namn också vill jag påstÅ.
Textning på holländska. Men det är ju ingen som fattar det ändå även om de textar*asg*Jag skojade bara!Nu ska jag ut och gå på min mingelrunda. Jag Ska ha vitlökssvartpepparitaliensksallads-kryddA köttbullar idag. Av en slump:)Kändisbullar.Med 123 tomater.Trots att jag inte gillar svartpeppar så ska jag ha det ändå för det ingår lixom.
Ha en bra dag.
Puss Kram
/Susanne i Halmstad

Susjos sa...

God morgon!
Leonard Cohen,vilken röst!Och vilken fin titel på en låt *ler*,kan man lyssna på många gånger!
Tack så mycket för den!

Kram
Susanne