torsdag 24 april 2008

Torsdags-typ

6 kommentarer:

Anonym sa...

Mark Knopfler , Eric Clapton ,Vega...
...gitarr, gitarr...
"music connecting people"
Krys

Suzesan sa...

Underbar!Låt. Den säger mycket! Härlig att sjunga med.
Hoppas det går bra för dig idag dårå på golfen. Hoppas vindarna har lugnat sig.
Jag skulle absolut klara av att spela golf, om jag gjorde hole-in-one på varje slag. Det skulle jag gilla*ler*
Blåst där ..kan bli blåst här fyf*n. Vill behålla det vi har.
Ha en ljuvlig dag.
Puss Kram
/Susanne i Halmstad

Carin sa...

Hej Niklas! Tack för att delar med dig av en bit av ditt liv och en massa bra musik. Jag skulle vilja dela med mig ett biotips till dig. Igår var jag och såg filmen "Once". Se den filmen!Den utspelar sig i Dublin och handlar om möten mellan människor och den röda tråden i filmen är musik, mycket bra musik!
Kram i vårsolen (ja här i Sverige iaf) Ikv missar du derbyt:-(
Carin

Anonym sa...

Som sagt var...inget fel på din musiksmak...
Här i Stockholmsområdet är det SOL och VARMT!!

Ska se filmen "The Wild" ikväll med mina tonåringar.

Lycka till på golfbanan!

Rebecca

Anonym sa...

Hej Niklas!

Jättekul att du tar dig tid och bloggar från Irland :-) !! Det uppskattas mycket! Hoppas golfspelet går bra trots de hårda vindarna. Svårt att spela i motvind... Roligt för din kompis att slå hole-in-one, grattis till honom!

Här i Skåne är det soligt och lyckas man hitta lä är det riktigt varmt och skönt!

Tack för all bra musik!

Önskar dig trevliga golf- och pubrundor... Lycka till!

Cheers, hugs and kisses from Anna Karin

Anonym sa...

Sedan jag fick barn måste jag gråta varje gång jag hör den. Måste vara en av de mest sorgliga låtar som gjorts, jag kommer i alla fall inte på någon som toppar denna.

Anna