måndag 14 april 2008

Måndags-måne

3 kommentarer:

Suzesan sa...

Skön låt att långsamt vakna till. Gitarr gitarr gitarr. Det måste jag... vakna långsamt.
Hoppas din dag är bra. Önskar dig en bra sådan
Puss Kram
/Susanne i Halmstad

Anonym sa...

Hej och god morgon Niklas!

Tack för denna fina, sköna låt så här på måndags morgonen! Härligt skön låt, passar mig idag för jag är trööööött!! Jag har tyvärr missat bloggen hela helgen för jag har flyttat - packat och packat upp, släpat och konkat, burit och svurit.... Men nu är allt, nästan allt i alla fall, på plats i min nya bostad. Nu ska jag "bara" packa upp och få ordning på allt också!

Eftersom jag inte har kunnat läsa bloggen i helgen så har jag fått abstinensbesvär :-)!! Nu måste jag läsa allt för att ta igen det jag har missat!

Önskar dig Niklas (och alla expertkommentatorer också naturligtvis!) en mycket bra dag!

Massor av kramar från Anna Karin

Anonym sa...

En mycket bra låt.
Nu har jag sett Rufus Wainwright två gånger. I december förra året på Cirkus och på Dramaten 5/4. Lyssna på "Slide Show" från "Release the stars". Rufus "The art teacher" är en av de vackraste låtar jag vet. När jag var tonåring lyssnade jag mycket på hans mamma/moster Kate & Anna McGarrigle.
Önskar dig en bra dag. Hoppas du gillar Kate Bush, värdens bästa artisttjej genom tiderna. Lyssna på "The infant kiss" från "Never for ever".
bästa hälsningar Rebecca