lördag 19 april 2008

Ikväll






















Är han fullast på den mörkblå himlen!

6 kommentarer:

Suzesan sa...

Han är så braaaaaaa Chris!Den låten är så bra med honom! Fullmåne är vackert! Det är det här också*skrattar*Skönt att skratta fast jag egentligen är ledsen idag.
Nu passade jag på att lyssna på "Only the lonely" "Life will go on" med honom också Isaak. "Wicked game" är en av de bästa..om man måste välja.
Skönt att denna hemska dagen är slut. Konstig dag idag. Jag har missat alla soltimmarna men ny chans imörra.
GodNatt
Puss kram
/Susanne i Halmstad

Anonym sa...

Sitter och läser det du skrivit i bloggen i år. När jag kommer till 6 mars finns där en skylt som är väldigt speciell för mig-Allt kommer att bli bra" som du lagt in.
Såg denna skylt själv för tre veckor sen, har aldrig sett den förr och den betyder något speciellt för mig. Undrar var du sett den någonstans? Är det i Uppsala eller?

Vilken vacker fullmåne!
Hoppas du kommer att sova gott!
Kram Sara

Sanna sa...

"Sikta på månen, missar du så hamnar du bland stjärnorna".
/Sanna

Anonym sa...

Jag tycker battre nar '"Blue Eyes" sjunger 'Blue Moon" -fin lat!
Du ar valdigt frikostig med inlaggen
-ga upp vid 7 ,frukosten ,skolsjuts, Indien -basar,lunch med vanner, "byraoln',matchen ,'pratkvarnen', soner,finkladsel, -man hittar mycket av vardagsrymnden i Ditt skrivande...
och kan nastan se Dig

visst det ar nagot med fullmane -speciellt ute till havs- havet ser ut da som tackt med diamanter(girls best friends)

/Krys

Susjos sa...

Ja vilken fullmåne det var igår!
Satt i bilen på väg till jobbet och såg den. Och vet då att ofta kommer det en en hel del gravida kvinnor med vattenavgång in just sådana fullmåne nätter! Hm, nåt med dragningskraft, flod och ebb eller?
Vackert är det med fullmåne hur som helst!
kram
Susanne

Anonym sa...

Fullmåne - dålig nattsömn. Hur sover du när det är fullmåne?