onsdag 16 april 2008

Onsdags-O´boy

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej och god morgon Niklas!

Mmmm, gott med Hot Chocolate så här på morgonen! Det var mycket trevligt med en "Onsdags-O'boy"!
"You Sexy thing" är en riktig disco-dänga som verkligen ser till att man vaknar :-)!!

Jag tycker nog att varm choklad smakar som allra bäst antingen när man pausar i skidbacken eller när man sätter sig nere på stranden en kall men vacker dag. Varm choklad och goda mackor... Mums!! Och så ska man ha en varm och gosig filt att vira om sig... Mysigt!!

Nej, nu måste jag tillbaka till verkligheten - jobbet kallar!

Önskar dig en strålande dag!
Många varma kramar från Anna Karin

Suzesan sa...

GodMorgon NIklas. Lite lugnare start på på morgonen. Tänk att man tyckte den låten var bra. Men ok dt är väl rätt bra fortfarande.
Jag kan inte låta bli att skratta när jag hör ordet Ó´boy. Deras logga är så rolig. Det var en annan känd bloggare som gjorde alla uppmärksamma på den.På vad de hade för symboL på burken ovanför ordet O´boy. Vad det liknar. Man behöver inte ens ha fantasi för att se det! Kolla själv.
varm O´Boy är gott till croissanter.
Hoppas din dag är bra
Som en Sommarmorgon idag med. Härligt. Jag har bestämt mig för att gå upp tidigt även om jag inte gillar det.
Puss Kram
/Susanne i Halmstad