måndag 28 april 2008

Måndags-mjukt

2 kommentarer:

Suzesan sa...

Såååå fiiin den är. Bättre nu med fiol. Passade bra denna riktiga sommardag. Havsbris idag men vindarna är varma. Här är mer än 20grader. Min dotter ringde idag. Hon badade igår. De dök i. Gahhaaa nu ligger jag efter. Det där gjorde hon för att sätta press på mig. Hon brukar aldrig gå i vattnet så tidigt. Det gjorde "ont" att hon var före. SÅ det blir första doppet denna veckan.Om vädret håller i sig.
Doften av nyklippt gräs det är sommardoft. Så nu ska ut en stund på gräsmattan igen en timme till. Lite kaffe och frukt med så blir det bra.Jag är bara inne en stund för att fixa färskpotatisen.Så den kokar. Så har vi fått nytt bredbandsbolag så jag skulle kolla så inloggningen funkade.
Ha en underbar dag. Njuuut!;)
Puss Kram
/Susanne i Halmstad

Anonym sa...

BRA!
Skönt att höra att du är tillbaka. Hoppas du mår KANONBRA!

Ska spela Ornado Lassio idag.
Har elever på kvällen.
De är sååå duktiga.
Ingen av mina barn vill spela fiol, förstås!
De spelar klarinett, piano och elgitarr.

vi hörs Rebecca