måndag 21 april 2008

Måndags-minnen

4 kommentarer:

Suzesan sa...

Lugn start;)En början!
Önskar dig en skön måndag.
Puss Kram
/Susanne i Halmstad

Anonym sa...

Du har uppenbart bra musiksmak!

hälsn Rebecca

lenas sa...

Du skriver om att du har krympt. Det har jag också, men med samma vikt - liksom så jag har blivit bredare. Och mormödrar! Min mormor fattade nog aldrig fenomenet med telefon. Hon skrek så i telefon att det hade räckt att hon gått ut på trappan så hade vi hört henne!

Anonym sa...

Hej och god förmiddag, Niklas!

Jag har tyvärr inte haft tillgång till varken dator eller internet på hela helgen så nu har jag läst igenom allt som jag har missat!

Det verkar som om du hade en riktigt trevlig fredagkväll och en skön helg med golf - även om det inte gick så bra enligt din mening... Men stolparna är nymålade och fina!!

Önskar dig en bra start på den nya veckan och en riktigt skön och solig dag :-) !!

Kramar från Anna Karin